У Запорізькій міськраді комісія опрацювала скарги, які надійшли від пасажирів міських автобусних маршрутів до контакт-центру «15-80», на адресу управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку міськради або ж публікуються у соціальних мережах.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на міську раду.
На черговому засіданні, вчора 4 квітня, комісія вислухала пояснення перевізників стосовно скарг, які надходили від запоріжців.
Зокрема на засідання комісії запросили керівника компанії ТОВ «ЮНІСТАР-АВТО» — за маршрутом №85, а також ТОВ «МОТОР-КЛАС» — з приводу маршрутів №90 і №99. Обом вручили Акти за підсумками проведених перевірок транспортних засобів, котрі працюють на цих маршрутах. Для усунення всіх виявлених недоліків їм відвели тиждень.
Опрацювали й скаргу однієї з мешканок міста на маршрут № 46, котра стосувалася подовження графіку – до 22.00 замість 20.30 – саме такий розклад діяв до недавнього часу. Також дотримання режиму роботи водіями у вихідні дні. Маршрут є важливим для мешканців міста, оскільки з’єднує Коммунарський район і частину Дінпровського, яка знаходиться на правому березі.
Це питання вирішено. Роботу маршруту подовжили до 22.00. Дотримуватися графіку руху у повному обсязі водії будуть і у вихідні, і у святкові дні. Є пояснення безпосередньо перевізника щодо цього питання, і воно вирішене – додала начальниця відділу контролю та виконання судових рішень департаменту правового забезпечення міськради, член комісії Ольга Коломієць..
Перевірки транспорту в місті триватимуть і надалі.

