Новини, Суспільство, Україна

«Приватбанк» та «Монобанк» автоматично поміняли споживачам реквізити для розрахунків за газ

«Приватбанк» та «Монобанк» автоматично поміняли споживачам реквізити для розрахунків за газ
18.07.2022 19:00

У газопостачальній компанії «Нафтогаз», яка несподівано для мільйонів українців стала їхнім постачальником газу і не змогла впоратися з розсилкою платіжок за травень, кажуть, що клієнти «ПриватБанку» та «Монобанку» мають в додатках вже оновлені реквізити для розрахунків за газ.

Про це повідомила представниця «Нафтогазу» Галина Русаневич, пише УНІАН.

Як зазначає видання, в українців виникло багато питань до нового постачальника — «Нафтогаз України»: як передавати показники лічильника, відстежувати нарахування та відповідно сплачувати за газ.

«Як білка в колесі: щоб зареєструватись в особистому кабінеті треба знати номер рахунку, щоб дізнатись номер рахунку треба знати ЕІС код. Отримати той код можна в особистому кабінеті поточного постачальника, а поточний постачальник це хто – «Нафтогаз»?», – запитують обурені споживачі.

Водночас представниця «Нафтогазу» Галина Русаневич пояснила, що номер нового особового рахунку можна запитати у компанії через чат-бот, телефоном або в Facebook. Реквізити для оплати доступні в контактах на сайті. Також реквізити для оплати вже змінені у «ПриватБанку», «Монобанку» та інших фінансових установах.

«Якщо людина все ж хоче отримати платіжку, вона може зареєструватися в особистому кабінеті на сайті my.gas.ua — це займає секунди. Щодо людей стареньких, які не користуються комп’ютером та смартфоном, то там «Укрпошта» доставляє. Але, на жаль, потрібно враховувати, що на «Укрпошту» зараз велике навантаження, тому платіжки можуть затримуватись», — пояснила вона.

При цьому в «Нафтогазі» стверджують, що для них самих виявилося несподіванкою переведення від інших газзбутів 11 мільйонів нових клієнтів.

«Для компанії «Нафтогаз» це була несподіванка. Ми дізнались про це 10 червня», — сказала Галина Русаневич.

Русаневич підкреслила, що саме попередні постачальники за три доби мали попередити своїх споживачів, що у них немає газу для подачі населенню.

Водночас компанії, які працюють під брендом «Твій Газзбут», стверджують, що і для них масова міграція споживачів була несподіванкою, про яку дізнались тільки 8 червня.

Підписуйтесь на Акцент в
18.07.2022 19:00


Об Авторе

Яна Учаева