Уряд змінив процедуру перерахунку вартості комунальних послуг. В деяких випадках, якщо послуги не були надані повністю, не надавалися взагалі або не відповідають встановленим стандартам якості, можна не сплачувати за них.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на Держпродспоживслужбу.
Якщо споживач виявляє одну з цих ознак, він може звернутися до регулятора з актом-претензією для вимагання перерахунку. Після цього постачальник має провести перевірку. Якщо претензія підтверджується, регулятор зобов’язаний здійснити перерахунок протягом 30 днів і виплатити компенсацію.
У разі прийняття рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, перерахунок здійснюється протягом одного місяця з моменту прийняття рішення про задоволення вимог, як зазначено у повідомленні.
Хто може не платити за комунальні послуги?
Урядом визначено випадки, коли громадянин має право на компенсацію від регулятора. Це стосується ситуацій:
- порушено графік вивезення побутових відходів,
- температура повітря в будинку нижча за допустиму,
- температура гарячої води та теплоносія не відповідають нормі,
- гаряча та холодна вода, що надходять у помешкання, мають неналежну якість.

