Геоінформаційний портал «Міський Контакт-Центр» був створений у Запоріжжі з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста.
Журналісти «Акцента» проаналізувалі дані порталу, та публікують актуальну інформацію щодо розподілу звернень мешканців міста за районами та проблемами, з якими вони звертались до «Міського Контакт-Центру».
Розподіл звернень по районам міста
Загалом, упродовж жовтня поточного року, до порталу надійшло 9 900 звернень від мешканців міста. Найктивнішими стали жителі Дніпровського району, а найменше звернень надійшло від мешканців Хортицького району.
- Дніпровський район — 2510 звернень
- Вознесенівський район — 2412 звернень
- Комунарський район — 1117 звернення
- Шевченківський район — 1091 звернення
- Заводський район — 958 звернень
- Олександрівський район — 926 звернення
- Хортицький район — 886 звернень

Розподіл звернень за проблемами
Найбільше мешканці міста скаржились на проблеми, пов’язані з
експлуатацією і ремонтом житлового фонду . Також жителі Запоріжжя були занепокоєні станом електромереж та обслуговуванням інженерних мереж.
- Експлуатація і ремонт житлового фонду — 2743
- Служба обслуговування електромереж — 2375
- Інженерні мережі — 1973
- Магістральні водоводи зовнішних мереж — 1371
- Ліфтове господарство — 695
- Благоустрій прибудинкової території — 324
- Подяки — 94
- Скарги — 61
- Транспорт — 52
- Благоустрій. Загальні питання. — 47
- Інші питання ЖКГ — 40
- Дослідження в довкіллі факторів, які можуть впливати на здоров’я людини та оцінка їх результатів — 33
- Колодязі і відкриті люки — 30
- Благоустрій вулично-шляхової мережі — 19
- Інші питання — 17
- Ремонт та утримання доріг — 14
- Благоустрій. Утримання зелених насаджень. — 9
- Надання довідкової інформації — 4
- Контроль за дотриманням Правил благоустрою — 2

Динаміка надходження звернень за днями
Найбільше скарг від містян надійшло до «Міського Контакт-Центру» 9 жовтня — 699 звернень, найменше 30 жовтня — 170 звернень.

Розподіл звернень за джерелом надходження
Переважна більшість мешканців Запоріжжя зверталась до «Міського Контакт-Центру» за допомогою порталу — 92% від загальної кількості звернень, електроною поштою вирішили скористуватися 7% жителів міста.


