Новини, Суспільство

Контакт Центр «15-80» протягом квітня прийняв понад 9 тисяч звернень громадян: на що скаржились запоріжці

Контакт Центр «15-80» протягом квітня прийняв понад 9 тисяч звернень громадян: на що скаржились запоріжці
10.05.2024 14:03

Фахівці контакт-центру продовжують працювати без перерв та вихідних, приймають від запоріжців заявки та повідомлення.

Протягом квітня до системи надійшло 9 164 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг. З початку року зареєстровано 33 861 звернення.  

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях квітня, стосувалися: 

•             Служби обслуговування електромереж —2062             

•             Благоустрою прибудинкової території — 1617              

•             Інженерних мереж — 1511      

•             Магістральних водоводів зовнішних мереж — 1402    

•             Надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення — 578.

Дякуємо за соціальну відповідальність запоріжцям, які повідомляють про неналежний стан, захаращення зелених зон міста. Після таких повідомлень відповідальні особи звалища прибирають і в місті стає чистіше. 

Нагадуємо, що звернення контакт-центр 15-80 приймає у цілодобовому режимі як за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ) так і в електронному вигляді через кабінет користувача на сайті 1580.zp.gov.ua

Також звернення можна передати за допомогою чат-боту «Запоріжжя 1580» в Телеграм за посиланням https://t.me/colcentrebot або перейти в чат-бот з кабінету користувача.  

Жодне звернення не залишиться без уваги: заявка не закривається, поки від заявника не буде отримано підтвердження, що роботи виконано в повному обсязі. 

Підписуйтесь на Акцент в
10.05.2024 14:03


Об Авторе

Андрей Бездольный